الاثنين، 25 أكتوبر 2010

الرحمة يا رب

(لم يحدث ان صدر حكم قضائى فى مصر ولم ينفذ ) عمو فؤاد علام هو اللى قال كده من شوية فى برنامج ما وراء الخبر

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أنا بس فرحانة قوى .. أنا كده اتطمنت على مصر حبيبتى .. أصل فيه ناس وحشه عايزين يدمروا الوطن قالوا لى ان الأحكام القضائية مش بتنفذ وانه _ بعد الشر بعد الشر بعد الشر _ الحكومة مش بتحترم القضاء
 وأنا بقى علشان بنت غلبانة صدقت الناس الوحشة دى بس الحمد لله عمو فؤاد علام فطمنى على الحقيقة وطلع أنس أخويا بيكدب على لما قال لى ان الكلية امتنعت عن تنفيذ الحكم ببطلان قرار مجلس التأديب بتاعه أيوه هو أكيد بيكدب على أمال يعنى عمو فؤاد هو اللى بيكدب


شكرا يا عمو فؤاد وأوعدك انى مش حصدق الناس الوحشة دى تانى

هناك 25 تعليقًا:

سواح في ملك اللــــــــــــــــــه- يقول...

لا كلام عم فؤاد ده صح بدليل ان فيه ناس اتسجنت عشان وصولات امانه 150 جنيه

سجل .. أنا مصرية يقول...

أنا قلت كده برضه
دا راجل محترم وميكدبش ابدا

مسلمة حرة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عموفؤاد ده بالذات عايش فى دنيا تانية خالص فى المدينة الفاضلة كل حاجة عنده ماشية تمام وزى الساعة إحنا بس اللى مش فاهمين

سجل .. أنا مصرية يقول...

أنا حرة

صح احنا اللى مش فاهمين
بس مش مشكلة هى جات على 80 مليون مش فاهمين يعنى .. المهم انهم فاهمين ده كفاية علينا

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله
يشرفني تصفح هذه المدونة منذ بدايتها
ويشرفني التعرف على هذه الروح الاسلامية المتنورة والعالمة بدقائق الامور القانونية والتشريعية
اشد على قلمك في كشف الجرائم في حق وطننا الواحد من مشرقه الى مغربه

يشرفني متابعتك
مع احترامي وتقديري
وعمار يامصر

الخطاط
علي رحيل
مدونة المخلاة الليبية

سجل .. أنا مصرية يقول...

على محمد رحيل

نحن الأكثر شرفا

جمعاوى يقول...

أنس


آه ..


أنس ده شرير كبير

طبعا أنس بيكذب

قولى لانس عيب يا أنس إنت مش عارف ان اللى بكدب بيروح مارينا
!!!

له من الله ما يستحق فؤاد علام

سجل .. أنا مصرية يقول...

جمعاوى

ما انا قولتله يبطل الكذب ده وهو مصر برضه .. نعمل ايه بقى مع الناس اللى بيفترو على الحكومة دول

أ / أحمد عبد المنعم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

الأخت الفاضلة : دعاء فتحى

جئت زائرا إلى مدونتك المحترمة بعد أن قرأت تعليقا لك على مدونة أنا حرة قد عقبت عليه .

حقيقة لو كنت أعلم من عمو فؤاد هذا لشاركتكم الحديث لكن للأسف ( معرفوش )

هو من مصر ؟؟ولا منين ؟؟

رغم أسلوبك الساخر إلا أننى أرى ضيقا ضخما يملأ قلبك هونى عليك

esraa يقول...

السلام عليكم
شكرااا ليكى أوى انك نبهتينى أصلى كنت هتهور و أظن ظن سوء وانتى عارفة بقى الاوشاعات مالية البلد و احنا كده بنصدق اى حاجة تتقال..

سجل .. أنا مصرية يقول...

أ/أحمد عبد المنعم

أولا شكرا لتعقيبك فى مدونة أنا حرة واحترم رأيك جدا وانا متفقة معه أيضا

ثانيا فؤاد علام ده وكيل جهاز أمن الدولة سابقا وزى ما قال جمعاوى له من الله ما يستحقه

ثالثا أنا نفسى من الاسلوب ده ان الناس فعلا تبقى ساخطة على هذا الوضع الذى لا يجوز بأى حال من الأحوال التكيف معه
شكرا لمروركم

سجل .. أنا مصرية يقول...

esraa

أوعى يا اسراء تصدقى أى حاجة بتتقال كده
احنا لازم نسأل عمو فؤاد الأول

المجهول يقول...

كل الدنيا أصبحت أحكام قضائية وعجبي !!!

بلال عادل رجب. يقول...

انا قلت كده برضه

أ / أحمد عبد المنعم يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

الأخت الفاضلة : دعاء فتحى

أشكرك لمرورك على مدونتى وتعليقك الرقيق عليها
لكن أحب أن أنبه حضرتك إلى أن المدونة مسلسلة تسلسلا تاريخيا مرتبطا بتسلسل تاريخى للسيرة
يشرفنى مرورك مرة أخرى واطلاعك على السيرة من بدايتها

السُـلطانة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

جمهورية لذيذة مرة وفصيحة .. أسعدني ما كتبتي أختي في الله .. وعلى فكرة مين قال إنه عمو فؤاد علام بيكدب دا بس يحب يزوق الكدبة!!!

سجل .. أنا مصرية يقول...

المجهول

نعمل ايه باقى
هذه هى بلدنا .. هذا هو قدرنا

سجل .. أنا مصرية يقول...

قلـ"بلال"ـب فارس

كلنا قلنا كده برضه

سجل .. أنا مصرية يقول...

أ / أحمد عبد المنعم

انا مررت مرور سريع عليها وان شاء الله سأقرأها كلها لأنها تستحق القراءة

سجل .. أنا مصرية يقول...

السُـلطانة

أنا من سعدنا بتشريفك لمدونتى

Haytham Alsayes يقول...

ههههههههههههههههه
حلوة عمو فؤاد علام

دة جزار المعتقلات صح ؟؟

لا لا مش هو دة عمو فؤاد المهندس

سجل .. أنا مصرية يقول...

Haytham Alsayes

حرام تقول عليه جزار
انت كده بتشتم الجزارين

غير معرف يقول...

هو رجل كبير أي نعم لكن.....
لا تصدقي إلا أخيك.
مع تحياتي

سجل .. أنا مصرية يقول...

Sonnet
واذا بصرت به بصرت باشمط
واذا تحدثه تكشف عن صبى

بنت مصريه يقول...

هههههههه
طب قولى لانس عيب لما تبى كبير كده وتكدب ع اختك اللى اصغر منك